Latest News

Cântece Violetta 3 : Gira mi cancion - CD nou

#Violetta3 : toate melodiile sezonului 3 - "Gira mi cancion"






Gira mi cancion este noul CD şi coloana sonoră a sezonului 3 din Violetta . După ce ţi-a dezvăluit  prima melodie oficială " En Gira " , Martina Stoessel are o surpriză frumoasă pentru tine şi toţi fanii săi !În aşteptarea noului sezon de la Disney Channel , fanii V-Lovers vor putea asculta , în avanpremieră , cântecele din Violetta 3 . Unde ? În noul album " Gira mi cancion " , un mixt explosiv de energie şi vitalitate ,la fel ca şi în serialul tv .

Violetta 3 Gira Mi Cancion - Tracklist

1-En Gira
2-Amor en el Aire
3-Supercreativa
4-Encender Nuestra Luz
5-Ser Quien Soy
6-Quiero
7-Rescata mi Corazón
8-Aprendí a Decir Adiós
9-Descubrí
10-Queen of the Dance Floor
11-Underneath it All
12-A Mi Lado
13-Friends 'till the End


AMOR EN EL AIRE - JORGE BLANCO SUPERCREATIVA - MARTINA STOESSEL

QUIERO  - MERCEDES LAMBRE ENCENDER NUESTRA LUZ - MARTINA , LODOVICA , MERCEDES , CANDELARIA , ALBA RESCATA MI CORAZON - RUGGERO PASQUARELLI SER QUIEN SOY - DIEGO DOMINGOS DESCUBRI  - MARTINA STOESSEL APRENDI  A DECIR ADIOS - LODOVICA COMELLO

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

5 comentarii:

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.