Latest News

Violetta 2 : ce se va întâmpla în noul sezon , poze , personaje noi şi video promo

Violetta se întoarce şi în timp ce aşteptăm noul sezon , iată câteva informaţii utile despre noul serial  şi videoclipul promo .
violetta2
Când începe Violetta 2 ? Sezonul 2 din Violetta începe pe 21 octombrie 2013 la Disney Channel Romania .
Ce se va întâmpla în cel de-al doilea sezon Violetta ?
După o binemeritată vacanţă  , Violetta şi prietenele sale se întâlnesc la “studio 21” . Întâlnirea va fi foarte emoţionantă şi cu multe cântece , coregrafii noi şi personaje noi ! Te gândeşti să pierzi vreun episod din Violetta 2 ?
După întoarcerea lui Tomás în Spania, Violetta se întoarce la Leon, dar Diego (un nou personaj) face tot posibilul pentru a-i împiedica. Germán este întotdeauna protector cu Violetta, dar acum este mult mai tolerant. Francesca îl întâlnește pe Marco, care se îndrăgostește de ea. Jade angajează un spion pentru a-i separa pe Angie și Germán. Ludmila se indragosteste de Federico (castigatorul concursului You Mix),dar acesta o lasa pe Ludmila dupa ce afla planurile ei cu Diego. Leon se apuca de motocross și se îndrăgostește de o fată pe nume Lara.Dar pe la sfarsitul sezonului se desparte de ea si se intoarce la Violetta. Diego si Ludmila vor fi impreuna si se vor saruta.

Video Violetta 2 – Promo Romania


Personaje noi din Violetta 2

poze violetta - toate personajele_thumb[5]
Diego – Interpretat de Diego Dominguez , este din Spania şi este foarte încântat de talentul şi frumuseţea Violettei  . Cu aroganţa şi modul său de a fi “băiat rău” va face imposibilul pentru a o cuceri pe Violetta .
diego-dominguez-violetta Lara – interpretată de Valeria Baroni , este o fată curajoasă , independentă şi muncitoare , diversă de toate fetele care l-au cunoscut pe Leon .
valeria-baroni-violetta
Marco – interpretat de Xabiani Ponce de Leon , este  mexican , dar trăieşte în Argentina . Are talent la muzică şi este întotdeauna disponibil pentru a-şi ajuta prietenii .
fotos-xabiani-ponce-de-leon-10-640x960
Vezi ştiri despre serialul Violetta Disney Channel

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

11 comentarii:

  1. violeta si leon va sta foarte bine impreuna koooo......
    bravo pentru ceai facut in primul sezon kooooo.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu m-am uitat la primul sezon din Violetta cateva episoade nu prea mi-a placut.... !!! dar al doilea sezon care a inceput este genial!!! Leon il va demasca pe Diego!!! :))))} yey Fan Violetta! :-D !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. da eu stiam de la bun inceput ca si acest diego va aparea in acest serial VIOLETTA si ca e rau stiu toate episoadele daca vreti sa aflati ce se intampla sunati la 0725387779 si ...........

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Vio ma numesc Valentina si sunt cea mai mare fana a ta!!!! Eu ascult mereu toate melodiile serialului chiar si ultimul episod!!!!!!!!!!! I Love You Violetta!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Violetta ma numesc Valentina si sunt cea mai mare fana a ta!!!!!!!!!! Ascult mereu toate cantecele din serialul tau si chiar la ultimul episod. Eu am fost in Argentina,dar nu am intalnit pe nimeni nici macar pe Marco!!! Adevarul e ca te iubescccc!!!!! I Love You Violetta!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place cel mai mult de Francesca deoarrce in realitate este cea mai buna cantareata din lume, mai buna decat Violetta!Mie mai imi place la Francesca frumusetea!!!!!!!!!!!!!! Francesca este cea mmmmai buna cantareata fin lumeeee!Adevarat!A pentru cine nu stie violetta se mumeste in realitata (Martina Stoell). Iar Francesca se numeste in realitate (Lodovica Comello)Te iubesc Francesca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Lectii multe am invatat violetta ma ajutat de aceea o atmir pe Martina o sustin
    Eu ma numesc Lascu Daniela Cristina

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe Violetta o atmir tot pe ea am so sustin
    Toate personajele imi plac dar cativa imi si displac
    Imi place mult de Francesca, Violetta si camilla si ma voi uita la serialul acesta VA PUPPP

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Violetta..Ma numesc Alexandra si sunt cea mai mare fana a ta!!!!!..Ti-am ascultat melodiile si le stiu pe derost,si nu am pierdut nici un episod..ba chear ma uit si la reluori...Ba am chiar si haine cu tine...bluze si iegari...Si chear o pagina de facebook...(daca vreti sa dati like)..Mie imi place mult de violetta pentru ca este cea mai buna cantareata...VA PWP...I Love You Violetta(Martina Stoessel)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Ma numesc Alexandra si acesta este al doilea mesaj..am uitat sa va spun ca daca vreti puteti da like pe facebook la pagina aceasta..adica care sunt fanii ei...pag:https://www.facebook.com/pages/Fani-Violettei/421576951279805?ref=hl

    RăspundețiȘtergere

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.